Uppdatering

Hej!

Nu har jag bokat resa, men det hotellet som vi hade kollat på var fullbokat så tog en ospecificerad resa ist har gjort de så många ggr förut och alltid hamnat på bra hotell. Så vi åker den 17/12 och kommer hem på julafton har även kollat på tågbiljetter och det är ganska billigt nu iaf om man jämför med vad jag har betalat förut, så ska se till att boka dem så fort som möjligt.

Kom hem från min syster för ett tag sen var ju där och var barnvakt en stund, fick äta mat med dem också sedan tog jag bussen hem och gick in och handlade, passade på att köpa julkort och när jag stod och bestämde mej för vilka jag skulle ha så kom det 2 gubbar som skulle gå till den andra kön och den 1:a sa: Gå till den andra kassan istället och då sa den 2:a De är lättare sagt än gjort. Han menade att jag stod i vägen men stog faktiskt i kön och han kunde faktiskt gå runt så långt är det inte, hatar när folk ska klaga på en när dom själva är så lata och inte kan gå några steg extra. Har bara suttit och kollat på tv sedan ringde det på dörren och jag blir alltid lika rädd, vågar aldrig öppna dörren när det ringer på dörren eller jo bara när jag vet vem det är där utanför. Så jag gjorde samma sak som jag alltid brukar göra när det ringer på ddörren och jag inte vet vem det är, slog av ljudet på tvn och höll mej helt stilla.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0