Torsdag

Hej!

Idag har jag varit i skolam en sväng vi hade föreläsning men föreläsaren babblade så mycket att han inte hann gå igenom allt så han fick hoppa över en hel del. Han är faktiskt ganska virrig men ändå rätt så roligt så det skulle vara roligt att ha mer föreläsningar med han för han startar en massa diskussioner. Sen skulle vi egentligen ha en till föreläsning efter lunch men vi skulle bara disskutera så bestämde mej för att åka hem så att jag ska kunna hinna med allt som ska göras idag. Mellan 18.30 och 19.00 ska jag vara hemma hos min syster och så ska vi åka iväg och träna ikväll igen och hade jag varit kvar i skolan till 17 så hade jag inte hunnit hem och ätit innan jag skulle iväg igen.

När föreläsningen var slut så gick jag ner på stan och skulle gå in på Vero Moda men då hade dom stängt för att de höll på att göra om och de som dom hade i affären där dom tillfälligt var såg inte ut att vara just någonting att ha. Så jag gick och åt innan jag kollade vidare efter kläning, efter lunchen gick jag in på Kappahl men dom hade inget som lockade gick sedan in på Gina Tricot men dom hade inte heller något som jag skulle kunna ha på bröllopet men hittade två linnen och två klänningar iaf och dom passade alldeles utmärkt visserligen fick jag inte se det fören jag kom hem då jag inte prövade dem i affären.

Ska snart ta och skriva lite på mina uppgifter som jag har kvar att göra och sedan ska jag ta och städa lite grann och kan säga att det är välbehövlig, fast det är inte så mycket som ska göras ska bara lägga allt papper i en påse och sedan kläderna i tvättpåsen och sedan lägga in all rentvätt i garderoben.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0