Tisdag

Hej!

Idag försov jag mej så har varit hemma idag istället för att vara i skolan, har tydligen slagit av alarmet istället för att slå på snooze riktigt jobbigt. Hade fått ett sms imorse att jag hade ett paket som väntade på mej på affären så efter lunch gick jag och hämtade det och det var min nya mobil som hade kommit och den funkar alldeles utmärkt inte ett enda problem har jag haft än trots att jag inte har haft en LG mobil förut men den funkar ungefär som min gamla.
Nu sitter jag och kollar på systrar i jeans den är riktigt bra, men när den är slut ska jag nog gå och lägga mej trots att jag inte har någon skola imorn.

Imorn då ska jag hem till min syster och vara barnvakt åt minsta barnet Max han är 1,5 år och är hemma från dagis och är sjuk hans trumhinna hade spruckit och sedan så har han feber också. Ska inte vara där hela dagen bara mellan 13.30 och 17.30 min syster ska iväg och jobba och hennes sambo kan inte sluta tidigare då dom har jättemycket att göra på jobbet.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0