Tisdag

Hej!

Har suttit och kollat på resa från både Sverige och Norge och så skulle jag ringa till mamma och berätta vad jag hade hittat, men hon hann före och hade hittat en riktigt billig resa från Borlänge så jag ska boka när jag kommer hem igen sen. Ska nog åka ner på stan snart och äta sen ska jag gå på H&M och kolla på klänningen som jag vill ha på mej på min systers bröllop. Sen ska jag ta bussen hem till syrran och vara barnvakt åt barnen medan hon och hennes sambo ska till dagis på föräldra möte eller ngt sådant kommer inte riktigt ihåg. Ska strax gå och klä på mej men vet inte vad jag ska ha för ngt skulle vilja ha klänning men det är alldeles för kallt för det. Dessutom har jag inga jeans att sätta på mej, visst fick tillbaka ett par från min syster men är inte helt säker att de passar men får väl testa och se.

Måste även hinna duscha också innan jag ska iväg sedan måste jag leta reda på min internet dosa så jag kan boka resan och sedan betala eftersom det är så kort tid kvar så måste jag betala direkt. Har inte så mycket att berätta än så länge har det inte hänt något speciellt, men kan skriva senare ikväll när jag kommer hem.

Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0