Söndag

Hej!

Nu har jag varit hemma och hälsat på i en vecka, skulle ha åkt hem flera ggr men den ena dagen så var föreläsningen dan efter inställd och flyttad till nästa dag så när jag skulle åka hem nästa dag så var tåget inställt så jag stannade kvar över helgen också skulle ha åkt hem idag men då fanns det inget tåg som de fanns sitt plats på så gick inte att boka utan får åka 06,44 imorgon bitti ist.

Igår var vi först till Leksand och Insjön och gick i lite affärer hem handlade bara strumpor, men det är ju komenserat med att jag shoppade två ggr på H&M i veckan men behövde verkligen nya jeans då alla andra är alldeles för stora. Sedan på kvällen åkte vi hem till min bror och hans sambo och fixade mat efter det hade vi lite glögg provning där vi fick gissa vilken glögg som var i vilket glas var jättesvårt. Sedan hade dom köpt ett nytt spel till sitt Xbox, Lips hette det och det var som Sing star men var svårare låtar men var kul när man kunde duellera och sen att man skulle röra micken på olika sätt. Inte för att skryta men jag vann nästan alla dueller som jar var med i en del ganska överlägset iaf, det var jättekul att höra min bror och hans kompis sjunga eller man kan väl inte säga att det var de dom gjorde lät mer som jättefulla dom mumlade mer än dom sjöng. Nu sitter jag iaf här eftersom mamma inte är hemma utam är påväg hem från Falun där hon och en kompis har varit och stöpt ljus. Senare ikväll ska vi äta hos min bror och sambo sen ska vi se på Ensam mamma söker det är ju sista avsnittet nu.

Måste bara få tillägga att när jag började träna för en månad sen så vägde jag mej och gjorde det igen igår och har gått ner 5kg på 4 veckor min syster kommer inte tro mej när jag säger det, men det är verkligen skönt att se att tränigen har och ger resultat.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0