Onsdag

Hej!

Vaknade av att min hemtelefon ringde men orkade inte gå och svara och när jag kollar på klockan så är den bara 08, hemskt så kunde jag inte somna om så började att ringa till mamma men fick inget svar skulle höra om det var hon som hade ringt sedan ringde jag till min syster och det var hon som hade ringt. Skulle bara fråga när jag slutar skolan idag för hon ska till vårdcentralen med Max idag och hon vet inte om hon kan lämna han på dagis sen så ska dit idag igen, men precis som igår ska jag gå en sväng på stan först ska gå in på JC har inte vart där på hur länge somhelst. Tänkte kolla om dom har något fint som jag antingen kan ha på mig på Fredag eller när jag och mamma åker till Spanien, förresten provade jag mina sommarkläder igår och alla kjolar och shorts var för stora visst det är väl bra men vad ska jag ha på mej då?

Just nu sitter jag och kollar på tv och plattar håret, det ser hemskt ut om jag inte gör något åt det nu när jag har klippt mej ska strax ta mej lite frukost ska även försöka hinna med 09.50 bussen men annars får jag ta den senare skulle väl kunna åka senare iaf med tanke på hur trött jag är eftersom jag inte somnade fören 00.45 i natt. Kanske blir en uppdatering senare idag eller ikväll men annars så får jag skriva imorn.

Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0