Måndag

Hej!

Något försenat men ändå blir det ett inlägg, igår var det första dagen i skolan efter alla dessa veckor som jag har varit sjuk, men det kändes enormt bra och fick träffa mina gruppmedlemmar vi hade faktiskt riktigt kul när vi satt och pratade om bl.a barn som inte lyssnar på sina föräldrar och sedan om katter som antingen är rädda för folk eller är helt galna och river och biter folk hela tiden. När jag hade slutat igår så åkte jag hem till min syster och åt mat med dem, sedan fick jag vara barnvakt åt barnen medan min syster åkte och handlade men det var ganska lugnt Max låg och sov hela tiden.

Senare åkte jag hem och åt sedan åkte jag tillbaka till min syster och så åkte vi och tränade, det gick faktiskt väldigt bra sedan hade jag gått ner ett hekto sen sist vi tränade trodde jag skulle ha gått upp eftersom jag inte har kunnat träna ngt när jag varit sjuk. Blev jätteglad när jag såg att min instruktör var där han e så sjukt snygg men synd var att han hade någon som han gick och hjälpte:( Sedan när vi hade tränat klart så åkte jag och min syster hem och jag fick ta bussen hem ifrån min syster eftersom hon ville se på City Akuten så jag fick gå hem när det var kolsvart och jag hatar det.

Har glömt att tala om att jag har beställt en ny mobil en LG 5MP kamera ska bli jättespännande att få hem den, visst var inte så längesedan jag köpte en ny mobil men den slutade fungera och har inte kunnat lämna in den på lagning än heller och närmaste ställe ligger i Jönköping och jag har inte så lätt att ta mej dit när jag inte har någon bil och inte vet var stället ligger heller så kan bli svårt att ta tåget också, men min bror ska lämna in den ngn gång när dom åker förbi.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0