Måndag

Hej!

Idag gick jag upp 5.20 för att vi skulle åka 06 för att mitt tåg hem skulle gå från Borlänge 06.44, men när vi kom ut i bilen så hade klockan blivit 06.13 så fick lite panik då det tar ca 30 min och sedan med all snö och is och sedan all trafik. Kom till stationen 06.42 och då skulle jag hämta ut biljetten och mamma skulle ta väskorna, men som tur var funkade inte biljettautomaten så fick springa men dörrarna stängdes alldeles när jag kom och de skulle till att åka men tåg konduktören såg mej så hon öppnade så mamma kom med väskorna så jag hann med tåget iaf. Var väldigt trött men efter ett tag lyckades jag att somna sov väl i ungefär 1½ timme tills mobilen ringde men det var bara min syster, när jag kom hem så var det kallt och väödigt mycket snö tror det är ungefär 2 decimeter. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem var in till min syster en sväng men sedan har jag bara suttit vid datorn och sedan kollat på tvn.

Förresten så kollade på resa idag igen och det det är väldigt troligt att jag och mamma åker till Spanien den 17e December och kommer hem sent på julafton hon skulle kolla upp det igen när hon kommer hem, men det ser väldigt ljust ut för att det ska bli så. Men om det blir så att vi åker så åker vi från Oslo för det är mycket billigare än att åka från Sverige. Ska bli väldigt skönt att komma till värmen igen för här är det alldeles för kallt just nu, men jag måste leta efter mitt pass först för ve inte riktigt vart jag har det, men är ganska säker på att det ligger kvar i ryggsäcken som jag hade med mej till Turkiet. Men jag ska väl ta mej tid att hitta det har ju faktiskt lite tid på mej iaf.

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0