Måndag

God morgon!

Vaknade för ungefär 30 min sen av att telefonen ringde, men det var bara mamma som undrade om jag skulle komma till henne senare idag. Just det har ju inte berättat att jag följde med mamma hem igår eftersom jag är "ledig" ända till Torsdag eller Fredag så kan vara skönt att få komma upp hit också.

Kan berätta lite om helgen, i Lördags så var vi och badade med min syster och systerdotter som är 3 år det var väldigt skönt men roligt på samma gång för Ida skötte sej jättebra och busade med oss i princip hela tiden men vi vuxna turades om att gå iväg och simma också. Sedan gick jag och mamma på stan för att titta efter något att ha på sig på det stundande bröllopet och hittade en jättefin klänning som jag ska ha om jag inte hittar ngt annat ;). Sedan tog vi bussen hem till syster och tog bilen och åkte och handlade till middagen sen på kvällen såg vi på Stjärnor på is och när de var lång paus bestämde jag och mamma oss för att gå hem kunde inte åka bil då mamma hade druckit ett glas vin och bussen gick bara en gång i timmen och de var varje hel timme.

Igår då hände inte så mycket var bara till att gå upp äta frukost packa och gå och hämta bilen och sedan sätta sej och åka hem till Dalarna. Vi var in på Ikea och fyndade lite hade tänkt äta men det var så himla fullt, så vi åkte på Coop och handlade och åkte sedan raka vägen hem. Sedan strax före 20 så gick vi upp till min bror och hans sambo för att kolla på Ensam mamma söker. Sedan var det å gå hem och sätta sig vid datorn har inte suttit här sedan i Fredags annars sitter jag här varje dag typ.

Ska försöka tjata på mamma om vi kanske skulle kunna åka till Lager 157 någon dag innan jag åker hem, tycker att man gör en del fynd där ibland oftast så brukar jag göra det skulle vilja kolla på ett par nya Jeans nu när i princip alla andra har blivit för stora sen jag började att träna. Är ju inte kul att gå runt i ett par Jeans som är så stora så att jag nästan tappar dem heller och vissa hjälper inte skärpen heller för då är skärpet spänt så mycket det går men dom är ändå för stora i magen.

Nu ska jag springa ner och äta lunch och sen ska jag fixa till håret och allt annat också, har inte bestämt mig om det blir klänning eller Jeans idag, kanske kan lägga in en bild senare så får ni se.

Hade bra /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0