Hjälp någon?

Är det någon som vet hur man ska göra för att hitta en person om man bara har namn och födelse år? Alltså det är så här att jag har två morbröder som jag aldrig har träffat, dessutom har vi aldrig vetat något namn på dem heller men när vi rensade ut massa gamla papper så hittade jag dödsbo uppdelningen efter min morfar och då stod namnet på den ena av den och vilket år han var född. Det skulle vara kul att veta var man har resten av släkten kan ju faktiskt vara så att man skulle kunna råka börja dejta en kusin, alltså vet man inte om att man är det så är drt väl okej men jag har börjat tänka mej för att inte dejta killar från ett visst ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0