Helgen

Hej!

I torsdags åkte jag hem och hälsade på familjen uppe i Dalarna, mamma hade ringt min bror och frågat om det var okej att hon lagade mat oh det var det. När min bror och hans sambo kom senare på kvällen för att äta så blev min bror förvånad när det stod fyra tallrikar på bordet så mamma sa att hon hade besök, så min bror trodde att hon hade en karl hemma men han blev jättechockad när jag kom men hans sambo hade misstänkt att det var jag.
På fredagen följde jag med mamma till jobbet och fick jättemycket av min skoluppgift klart så nu är det bara en liten del kvar.

På lördagen så följde vi med Inger en kompis till mamma och hennes barnbarn Natalie hon är 4år till Insjön, handlade lite kläder och lite köks grejer sen åkte vi hem och tände i kakelugnen riktigt skönt då det har varit ganska kallt där uppe mot här nere. Åkte hem efter lunch på Söndagen det var fullproppat på tåget, så det var inte alls kul jag kunde inte sova alls så fick lov å spela spel och läsa tidningar ist.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0