Godmorgon

Hej!

Vaknade för en liten stund sedan av att alarmet på min mobil ringde så gick upp och la in lite rena kläder i garderoben sedan gick jag och gjorde iordning frukost. Nu sitter jag här och ser på tv medan jag skriver här, just det sitter och pratar med Jessica på msn också. Lite före 13 ska jag ta bussen hem till min syster eftersom jag ska vara barnvakt åt Max men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på han kommer bli jätteledsen när mamma ska åka och jobba. Hm vi kanske kan gå ut och ta en lång promenad, men ska se till att klä på honom ordentligt då så han inte ska frysa, vi kan ju inte sitta inne en hel dag eller det beror helt på vädret vill ju inte vara ute om det spö regnar och blåser mkt.

Min syster ringde precis och bad mej handla med mej lite grejer sen sa hon att jag kunde komma tidigare och få äta lunch med dem innan hon skulle åka och jobba och Ida ska till dagis. Visst låter det konstigt att stora syster ska till dagis när lillebror ändå är hemma med barnvakt och är sjuk? men det är ju bättre att hon är på dagis då har hon ju mindre risk att smittas av honom. Shit vad klockan har blivit mycket nu då måste klä på mej och fixa resten och gå ner och handla och sen ta bussen snart, ska iaf komma ihåg att ta med mej mitt blonda löshår till min syster hon ville kanske låna det när hon gifter sej det är inte så mkt men det räcker gott och väl till henne för hon har så tunt hår skulle bara se konstigt ut om hon hade allt i. Själv har jag brunt löshår men har inte användt det än men ska fixa det ngn dag kanske kan blanda de färger som jag har för har ett mörkbrunt med slingor sedan har jag ett som är brunt med lite inslag av lila. Vi får se hur det funkar, men hoppas att det kommer att bli bra.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0