Fredag

Hej!

Idag så vaknade jag av att mobil alarmen ringde, ja jag hade faktiskt ställt 2 mobiler så att jag inte skulle försova mej och det gjorde jag inte heller, men när jag kom upp och kollade på mobilen så hade jag slagit av båda mobil larmen så det var ju tur att jag inte somnade om. Gick som sagt upp och satte på mej min nya klänning som jag köpte på Gina igår men fick lov att sätta ett linne under för den var lite väl uringad iaf för att ha i skolan. När jag kom till skolan så skulle vi ha föreläsning, stod det på schemat iaf men vi skulle gå igenom vad vi hade kommit fram till i våra små grupper om patient perspektiv å lite sånt. Fick veta att min grupp hade slagit ihop sej med en annan grupp och det gjorde inget alls för dom personerna i den andra gruppen verkade hur snälla och schysta som helst.

Efter att vi hade slutat skulle jag möta syrran och barnen på stan för att ta hand om barnen medan hon och sambon gick och kollade på vigsel ring. Men jag hade lite tid innan jag skulle träffa dem så sprang in på rådhus cafét och tog mej en smörgås med skagen röra och en cola, men det skulle jag inte ha gjort för fick jätteont i magen sedan jag är egentligen allergisk mot räkor så borde inte äta det men kan inte låta bli eftersom det är så gott. Sedan gick jag för att möta dem och jag och ungarna tog bussen hem dom var både högt och lågt hela eftermiddagen så de borde sova väldigt skönt i natt. När jag var påväg hem från bussen så ringde mamma och frågade om hon fick komma och hälsa på i helgen så hon satt sej i bilen direkt när hon kom hem, så hon är alldeles strax här har åkt raka vägen stannade bara och köpte mat som hon tog med sig.

Jag sitter iaf här och kollar på Idol, de har faktiskt varit ganska bra ikväll så det är svårt att säga vem som ska åka ut men jag tycker fortfarande att Anna och Johan ska ut, Anna för att hon verkar inte kunna hantera pressen hon ser ju ut att ska börja grina under varenda utröstning. Johan då gillar inte hans skrikiga röst, men det är jämnt mellan dem om vem som ska åka tycker att alla dom andra förtjänar att vara kvar ngr veckor till men det är Alice och Kevin som ska stå i finalen.

Nu äntligen har jag börjat att gå vidare efter att jag gjorde slut med mitt ex och sanningen är den att jag faktiskt har två killar på gång, den ena bor här i Skövde medan den andra bor i Trollhättan vilket är ca:2 timmar med buss.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0