Fredag

Hej!

Vaknade för en liten stund sen och sen skyndade jag mig och samlade ihop all min tvätt och skyndade mig ner till tvättstugan, eftersom jag bokade en tvätttid till 7 idag då jag skulle ha tvättat flera gånger förr förra helgen men bokade om tiderna hela tiden för att jag hade annat att göra så skulle jag ha tvättat i Lördags men då kom jag inte hem pågrund av dessa dumma tåg. Nu sitter jag ialla fall i soffan och tittar på tv, eller rättare sagt zappar lite finns inget bra att kolla på så försöker se om det finns något hela tiden. Ska ta mig lite frukost alldeles strax blir nog fil och te idag eftersom juicen tog slut igår.

Min mamma, bror och hans sambo Christin kommer ner idag eftersom min syster ska gifta sig i eftermiddag, fast det blir inget stort bröllop bara närmaste familjen och dessutom ska de göra det i tingsrätten, min syster berättade för oss redan när vi var upp när våran pappa dog, men hennes sambo(Christian)s familj fick inte veta något förren förra veckan. Skulle ha varit in till stan också men kanske hinner det efteråt för var in på Åhlens tidigare i veckan och handlade julklappar men hade glömt mitt Åhlens kort hemma så om jag kommer in före Lördag så får jag dubbla poäng och det skulle ju vara alldeles perfekt för brukar alltid glömma kortet hemma när jag handlar där. Har tvätttid ända till 12 idag så ska se till att utnyttja tiden där här gången för brukar aldrig göra det annars, sk även städa idag då min lägenhet ser ut som ett bombnedslag av alla mina sommarkläder och all reklam som har kommit.

Försöker skriva mer senare annars försöker jag hinna imorgon men om jag inte gör det så kommer det en stor uppdatering om hela helgen på Söndag när alla har åkt hem.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0