Dagen

Hej!

Idag har jag varit hemma hos min syster och ätit lunch sedan var jag hemma och var barnvakt åt Max som tur var sov han när min syster och Ida åkte men när han väl vaknade så var han jätteledsen och var det nästan hela tiden tills hans pappa kom hem, han vägrade att äta något mellanmål så han var väldigt hungrig när vi åt middag sen. Hade tänkt att jag skulle ha åkt hem direkt när Christian kom hem men så frågade han om jag ville äta med dem så tog bussen hem efter 18 ist. Så nu har jag bara suttit och kollat på tv och har även pratat med mamma på telefonen också hon ringde och klagade att min farmor hade ringt och gnällt.

Nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru tycker att det är jättebra sen ska jag kolla på Greys anatomy och sedan ska jag förhoppningsvis kunna gå och lägga mej för imorgon ska jag upp och iväg till skolan, men börjar inte förens 9.15 imorgon dom senaste dagarna har jag börjat 8.15 och för mej är det alldeles för tidigt iaf med tanke på att jag har sovit till runt 10-11 när jag har varit hemma och vart sjuk. Men om jag känner mej själv rätt och det tror jag verkligen att jag gör så tror jag inte att jag kommer kunna somna fören mellan 23 och 24 och då kommer jag vara enormt trött imorgon och vi har bara föreläsningar imorgon och då måste jag vara pigg.
 
Ska gå ner på stan på lunchen imorgon och äta och om jag hinner med så ska jag gå in i några affärer och kolla efter en klänning som jag kan ha på mej på min systers bröllop som dom ska ha 28/11 visst dom ska inte ha det i någon kyrka utan gifter sig borgerligt men det kan faktiskt vara kul att vara fint klädd iaf, kan inte ha min nyinköpta klänning från
Vero Moda eftersom den är lila och min syster som är brud ska ha lila klänning. Annars hade jag ju redan haft en klänning mamma tycker att jag har en klänning som jag kan ha på mej men jag tycker inte om den hade den förra julen och vill ha något nytt nu. Någon som har något tips på var man kan köpa en snygg klännning?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0