Packa, Städa och julstök

Hej!

Har precis bestämt att strunta i att tvätta här hemma, utan jag gör det när jag kommer hem till mamma ist eller vi får se, har iaf börjat packa och kan säga att de är ganska mycket men vet inte vad jag ska ha med mig så därför blir det samma sak varje gång. Har bara två par shorts med mej och ingen kjol bara klänningar för alla mina sommar kläder har blivit alldeles för stora sen jag började träna, visst klänningarna är också ganska stora men det är dom som sitter bäst just nu. Så man kan väl säga att jag har börjat städa, med tanke på att det var mina kläder som låg och skräpade i hela lägenheten efter helgens alla klädbyten.

Så nu antar jag att det enda som behövs göras är att fixa lite till och sedan ta fram dammsugaren och sedan torka golvet, så att det ser fint ut när jag kommer hem efter jul sen. Kanske även ska försöka få upp mina julgardiner men tror att det kommer bli ganska svårt, men jag ska se till att få upp dem i sov rummet iaf. Har inte fått den där julstämmingen än som så många pratar om, men hoppas på att få känna den så fort som jag börjar julstöka och få upp lite jul saker. Det skulle ju verkligen inte skada om vi hade fått lite snö här nere då skulle man absolut känna av den här underbara stämmingen som kommer när det närmar sig jul och det är massa snö.

Är det någon annan som känner samma sak, att det är svårt att känna julstämmning utan någon snö? För mig så är snön en del av julen och hoppas verkligen att vi får en vit jul hemma hos mamma, visst jag får även en grön jul men det gör absolut ingenting för det är varmt på Gran Canaria iaf.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Fy vilken lyx! Jag vill också utomlands!

2008-12-10 @ 18:20:19
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Jag är inte avundsjuk... Inte alls!

2008-12-10 @ 23:39:29
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0