Torsdag 11December

God morgon!

Igår kväll tog jag bussen strax efter 18 för jag och syrran skulle åka och träna, skulle ha åkt tidigare men hennes sambo skulle iväg och klippa sig så vi fick vänta ett tag. Men när jag kom dit så var han hemma igen så det var bara för syrran och packa, men medan jag väntade på henne så umgicks jag med barnen eller rättare sagt satt med Ida medan hon såg på Bollibompa och Max han gick runt och ropade Bea, Bea! hela tiden som vanligt när jag är där. Men sen åkte vi iallafall och tränade och det gick riktigt bra, sen efter en timme var vi på väg hem igen, men passade på att åka in och handla sen tog jag bussen hem. Såg på tv hela kvällen, sedan kollade jag på gamla avnitt av Laguna Beach och somnade inte fören närmare 02.30.

Vaknade ganska sent idag eftersom jag inte ska till skolan fören i eftermiddag,sen skulle jag ha träffat den här killen men han har inte hört av sig så man kan väl säga att jag känner mig väldigt dum just nu så tänker absolut inte bestämma något med han mer när han håller på så här.

Vet inte hur jag ska göra om jag ska åka hem imorn eller på Måndag som jag har biljetter till, skulle vara skönt och komma hem och titta på Idol tillsammans med någon annan det är verkligen tråkigt att kolla på det ensam och det är väldigt tråkigt att sitta ensam nu när det är final också.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag håller med. Men man vet aldrig. Men Wille är så grymt kär ser man ju, så jag tycker synd om honom om Peter inte väljer Wille. Får se nästa vecka. :D

2008-12-11 @ 12:59:34
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0