Uppdatering

Nu ska vi få höra vad som hände på min "dejt" abslout ingenting eftersom han aldrig hörde av sig så jag blev jättebesviken och så klart arg så jag tog bussen hem och bestämde mej för att inte vara så medgörlig om han hör av sej. Han sa igår kväll att han skulle höra av sej under dagen idag när han visste vilken tid han slutade men han hörde som sagt aldrig av sig, alltså visst kvällen är inte slut än men jag tänker inte åka tillbaka till stan nu för att träffa han. Och om han föreslår en annan dag så tänker jag säga att jag måste fundera på saken och återkomma senare för det tycker jag inte är mer än rätt.

Iaf så tog jag bussen hem till min syster efter att jag kommit hem från skolan och gjort mej iordning för kvällen så umgicks med min syster och hennes barn några timmar, vi hann göra lite julgodis och sen badade dom små vilddjuren och sedan när de kommit upp från badet så passade vi på att fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0