Uppdatering

Hej!

Har varit med om världens sjukaste sak ikväll, började chatta med en kille på msn som bodde i Karlstad men var från Borlänge från början och sen när jag berättade att jag också var från Dalarna så kom vi fram till att vi var släkt så hans mamma var kusin med min pappa men hans mamma är adopterad och han också. Men det är ändå knäppt när jag hittar på en kille som ser bra ut och är väldigt trevlig så ska han vara släkt med mig när ska all min otur ta slut? Jag har aldrig hört talas om honom ens utan folk har bara pratat om hans storebror, men han är jättetrevlig iaf och vi har fortsatt att prata med varann sa till och med att jag tyckte att han såg bra ut.

Nej måste väl gå och försöka sova snart
Kram Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0