Torsdag

Hej!

Idag gick vi upp runt 05, sen packade vi ihop det sista och åt frukost och gjorde oss iordning och när Jessicas mamma kommit upp och var klar så åkte vi till stationen. Väl på tåget så satt vi oss på platserna där Jessica hade sin och väntade och hoppades på att ingen skulle komma och ha platsen som jag satt på, men i Borlänge kom det på en kvinna men hon var snäll och tog och satte sig på min plats ist. När vi kom till Stockholm så skulle vi ta oss till nästa tåg men det var väldigt svårt eftersom vi fick bära Jessicas enorma resväska uppför trappen tillsammans. Sen kunde vi ta hissen ner till tåget sen och de var enorm tur hade verkligen inte orkat bära den igen.

Hade tur även på detta tåg att det inte kom någon som skulle sitta på platsen som jag satt på, när vi kom fram till Skövde så låste vi in väskorna och gick och handlade lite grejer till min styster och sen tog vi bussen hem till mig och lämnade väskorna där sen tog vi den tillbaka till min syster och lämnade grejerna som vi hade handlat hade lyckats köpa crep papper ist för silkes papper men min syster sa att dom fick försöka göra det bästa av det dom hade. Vi fick även lite fika av dem också de hade bakat lusse längder, Ida var verkligen inte sig själv idag då hon knappt sa något när Jessica var med hemma hos dem och Max han var helt tokig gick och ropade efter mig och även när han låg på skötbordet och låg i sängen så ropade han Bea, Bea! Det är verkligen roligt att höra honom göra så för ibland så duger moster till och med mer än mamma.

Har även vart till Elins esplanad och shoppat lite men det blev bara ett par stövletter för dom hade inte något av de jag ville ha inne på Gina Tricot, sen gick vi in på Maxi och tog bussen hem sen har vi suttit och kollat på tv. Jag har även pluggat en del men ska läsa lite till ikväll innan jag somnar och ska läsa imorn innan tentan också.
/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0