Tisdag

Hej!

Idag så har det inte hänt så mycket förutom att min bror ringde och sa grattis på namnsdagen, jag hade verkligen glömt det sen ringde Jessica också och frågade om jag ville komma till henne idag ist för imorgon så åkte efter att jag hade packat ihop mina grejer och ätit. När vi var på vägen strax utanför Amsberg så hade det en bilolycka så polisen var där och dirigerade trafiken.

Nu sitter jag iaf här hemma hos Jessica och vi sitter vid varsin dator och har tvn på fast jag kollar lite då och då när jag inte kollar på kläder som jag ska kolla efter imorgon, har inte gjort så mycket kollade på lite av mina bilder från sommaren och sen har vi suttit och chattat med en kille som är rätt snygg.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0