Tisdag 9 December

Hej!

Kom hem från skolan för en liten stund sedan och nu sitter jag och kollar på tv, förresten så sitter jag och väntar på ett sms från en viss person som jag skulle träffa idag efter att den har slutat jobba men det kommer aldrig något så jag har nog slutat hoppas tror jag iaf :( Jag menar hur länge ska jag sitta och vänta på att få höra något ska det vara på det viset så kan jag inte bestämma något annat.

När det jag ser på är slut aå ska jag ta och plocka ihop mina grejer som jag har på golvet, eller rättare sagt är det väl tvätt som ska plockas ihop så ska se till att få det gjort sen ska jag ta en dusch och vänta på att få höra något om hur det blir ikväll. Kan berätta senare ikväll hur det blev om det blev något eller om jag blev hemma ensam hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0