Söndag

Hej!


Gårdagen var verkligen lyckad vi åkte först ner på stan, där vi gick och shoppade lite grann sedan åkte vi vidare till Elins esplanad eller Maxi då det är lättare att säga och gick där och kikade en stund sedan gick vi in på Maxi och handlade lite mat som vi skulle äta senare på kvällen. Såg på stjärnor på is under kvällen också tydligen så var det Markus som vann men hade tyckt att Jesper också var en värdig vinnare eftersom han har utvecklats så himla mycket. Vi började göra oss i ordning runt 21 och sedan gick vi till bussen runt 22 så vi inte skulle behöva stressa lika mkt som på fredagen och nu hann vi verkligen med var till och med där en bra stund tidigare så fick stå och frysa. När vi hade gått på bussen så såg vi några killar som vi hade sett på Vatra kvällen före och hoppades på att dom skulle någon annanstans, men icke sa nicke. När vi väl kom in så gick vi på toa direkt och när vi senare på kvällen dansade kom en av killarna från bussen och började dansa med oss och sedan kollade han på oss hela kvällen, han kom även tillbaka lite senare och tyckte att vi skulle dansa ännu mer än vad vi redan gjorde medan han själv såg ut som rena katastrofen på dansgolvet.
 

Och förresten så har jag börjat sms:a och chattat med en ny kille som bor här i Skövde, men jag tänker inte säga något om vem han är fören jag har träffat honom och sett hur det kan gå. Så vi ska kanske träffas någon dag i veckan och fika så det ska verkligen bli spännande för han verkar jättetrevlig och ser väldigt bra ut också, alltså jag är inte utseende fixerad men det gör ju inget om han ser bra ut. Och det bästa som är att han har sagt sådana saker som ingen annan har sagt förut så det är väl det som gör det lite mer spännande att träffa honom och se om han är likadan i verkligheten. Hoppas att vi hinner ses innan jag åker hem till Dalarna den 15:e eftersom jag och mamma åker till Gran Canaria, men det ska vi nog fixa får se till att hitta en tid efter jobb och skola som passar för oss båda, har redan bestämt vart vi ska ses iaf. Han hade velat ses idag men eftersom Jessica är kvar tills imorn så gick det inte så bra men skulle aldrig låta henne sitta ensam i lägenheten heller.

Imorn ska jag lämna av Jessica på stationen och sedan åka hem och plocka ihop lite och sedan se över vad jag ska ha med mej när vi åker nästa vecka, måste även hinna tvätta denna vecka så jag har absolut ingen aning om hur tiden ska räcka till någon som har något förslag? Ska nog se till att tvätta allt jag ska ha med mig här hemma och sedan om jag har något hos mamma som jag ska ha med mej så får jag tvätta det där. Fast tror inte att jag behöver ha med mej allt för mkt kläder och dessutom ska vi nog dela resväska och sedan ta en liten som vi har alla skor och necessär och handdukarna i.


/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0