Onsdag

Hej!

Igår somnade vi aldrig utan vi gick och la oss runt tolv men somnade inte fören 04 i morse så var ganska trött på morgonen när vi vaknade, gick upp och åt frukost och sedan fixade vi iordning oss och gick upp till bussen. Väl på stan så gick vi in på Gina Tricot och gick runt där ett bra tag, köpte en klänning men hittade några andra som jag ska kolla på imorn när vi kommer hem till Skövde för dragkedjan på den ena klänningen var jättetrög så ville inte köpa den då.

Sen gick vi vidare och gick upp på Åhléns och fikade, sedan gick vi till tågstationen och hämtade ut mina tågbiljetter sedan gick vi och blev hämtade av Jessicas mamma och när vi kom hem så åt vi mat och åkte till ÖB sen och köpte lite grejer sen efter att ha varit hemma ett tag igen så åkte vi upp till Maxi och köpte lite matsäck som vi ska ha och äta på tåget imorgon. Nu sitter jag iaf och kollar på Bonde söker fru, medan Jessica håller på att packar sen när det är slut så är det dags för Greys anatomy och sedan ska vi fortsätta på Björn Gustafssons film har hunnit se lite grann.

/Bea

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Visst är det härligt med snö när väl vintern ändå är här? Fick lov att fråga min kille (som bor i Skövde) hur det såg ut där och det hade kommit lite snö men långt ifrån lika mycket som här. =)

2008-12-03 @ 20:14:40
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Snön ligger säkert kvar här, hoppas jag! Bara det inte blir en grön jul så är jag glad! :D

2008-12-04 @ 22:55:50
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0