Onsdag

God morgon

Idag ska jag iväg till skolan på en föreläsning sen när den är slut så ska jag hem och städa ihop lite grann och även gå ner till tvättstugan och boka en tvättid så jag får tvätta innan jag åker upp till mamma igen skulle vara bra att ha allt rent och klart. Vet at jag har sagt att jag ska göra det i flera dagar nu men den här gången ska jag verkligen göra det, för tänkte kolla om jag kan åka hem redan på fredag så jag kan vara med dom andra och baka, skulle vara väldigt gott och göra egen pizza igen som vi alltid gör i bakugnen hos min bror när vi bakar.

Annars idag så ska jag åka hem till min syster någon gång runt 17 ikväll för vi tänkte passa på att åka och träna, var ju ett tag sen jag tränade sist men det har inte gjort något för kilona har rasat iaf och jag har bara ätit som vanligt, eller kanske lite onyttigare nu när Jessica var här. Hoppas även få svar en den här killen idag som jag råkade skicka några sura sms till igår innan jag fick veta att han hade glömt sin mobil på jobbet men han lovade att han skulle strunta i vad som stog i dem eftersom han vet att jag inte menar det nu.


Kommer nog en uppdatering lite senare ikväll säkert efter att vi har varit och tränat kan lova att om en spec kille är där så blir det absolut en uppdatering annars bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0