Måndag

Hej!

Idag har det inte hänt så himla mycket vi har bara varit hemma då mamma fick magsjuka igår när vi åkte hem, så typ enda höjdpunkten var väl när vi åkte till affären och handlade eftersom hon kände sig lite bättre så hon kunde köra. För annars så skulle vi inte ha fått hem något till frukost eller mat då Mattias och Christin också ligger hemma och har magsjuka och jag inte har något körkört och det är alldeles för kallt ute för att jag ska gå dit också förresten skulle jag inte ha orkat gå hem med all mat och dricka.

Nu sitter jag här framför datorn medan mamma ligger nere i soffan och kollar på tv, tyckte inte att de var något bra annars skulle jag nog också suttit där men ska nog gå ner igen snart och ta en kopp te och krypa ner under täcket. Får se om vi ska åka till Kupolen en sväng imorn beror på hur mamma mår, det var hon som ville dit för hon hade sett ett par skor på Euro sko som hon ville ha. Men imorn ska jag iaf packa lite grejer då jag ska åka hem till Jessica och sova hos henne natten mellan Ons-Tors eftersom vårat tåg ner till Skövde går 6,17 från Falun.

Förresten berättade ju förut att jag hade börjat prata med en kille från Skövde på msn, men har inte vågat ge han nån bild på mej fören nu, men han tyckte att jag såg bra ut :). Tycker att det är så himla tråkigt med alla människor som dömer efter utseendet, visst jag kollar också på hur folk ser ut men tycker att alla är värda en chans iaf. Så därför chansade jag den här gången och det gick bra, förra gången gick de dåligt den killen sa rätt ut att han tyckte att jag var ful hur kul är det att höra? Nej tack alla människor som inte bara dömer efter utseendet alla är värda samma chans även om man inte ser ut som en foto modell.

/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0