Måndag

Hej!

Vi gick upp runt 11 idag för att Jessica skulle hinna med sitt tåg så vi åt frukost och gjorde oss klara och gick sedan ner till bussen. Väl framme på stationen så var det en timme kvar till tåget skulle komma så jag passade på att hämta ut min biljett som jag beställde igår, så jag åker upp till Dalarna nästa måndag. Ska försöka ta mej ner till tvättstugan lite senare och försöka boka en tid innan jag ska åka, ska även ta och plocka ihop mina grejer och städa lite grann också fast som sagt som vi får se hur mycket jag hinner med.

När jag vaknade imorse så hade jag fått ett sms av en viss kille och jag och Jessica sa det redan igår kväll att jag nog skulle få det, blev väldigt glad när jag såg det :)

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0