Kvällen

Hej!

Jag blev som sagt väldigt besviken när min dejt aldrig hörde av sej så Jessica fick adda han på msn, bara för att vi skulle kolla om han hade blockat mej och då sa han att han hade glömt mobilen på jobbet och orkade inte gå tillbaka. När jag väl pratade med han på msn så var han väl lite sur på mej först för att jag hade bett min kompis att skälla ut honom vilket jag aldrig bett henne om och hon aldrig gjorde, så liksom vad var problemet? Men vi började prata väldigt mycket och kom fram till att vi ska försöka ses på Torsdag och se hur det funkar förresten så bad han om ursäkt också så jag hoppas att det ska gå bra.

Alltså jag var enormt nervös hela dagen över att jag skulle träffa honom och bytte toppar och tröjor typ tusen ggr för att det skulle se bra ut, vill ju inte ha allt för urringat på första dejten han kan ju få fel uppfattning då om ni förstår? Men jag vill ju inte ha heltäckande heller så tyckte att jag kompromissade väldigt bra idag då jag satte ett linne under min djupt urringade blus från H&M och till det mina nya jeans från Cubus. Ska nog ha det på Torsdag också om jag inte hittar något annat i garderoben att ha på mej, skulle ju vara skönt med klänning men vet inte vilken jag skulle sätta på mej då.


Jag menar har inte varit på dejt så många gånger så vad kan man ha på sig utan att skicka fel signaler?


/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0