Fredag

Hej!

Nu kommer lite om vad som hände igår, vi gick upp och gjorde oss klara och åt frukost sen skyndade vi oss till bussen och tog den ner på stan gick runt där och handlade lite en stund för att sedan åka hem igen. Som sagt så klockan 14.30 så skulle jag skriva tenta så börja plugga lite mer när vi kom hem sedan runt 12.40 så tog jag bussen till skolan och är inte helt säker på hur det gick men hoppas att det gick bra iaf. Efter att jag var klar med tentan så gick jag ner till stan för att gå in på affären och handla lite till kvällen, pratade med Jessica i tele om vad jag skulle handla så visste jag att de skulle gå en buss om 10 min men trodde aldrig att jag skulle hinna med den men gjorde det:P

Lite senare på kvällen gjorde vi oss iordning för att åka till Elins esplanad och gå där en stund innan vi gick till pizzerian, köpte några trosor och två leggings/strumpbyxor. När vi väl kom in på Alpina(pizzerian) så kändes det som att vi var tillbaka i Turkiet igen för dom som jobbade där stog och glodde på oss och en till och med försökte flörta med oss men han var gammal och inte ens snygg. Klara där så gick vi till bussen och åkte hem och kollade på Idol och hade trevligt, sedan tog vi bussen in till stan och gick på Vatra tänker inte säga mer än att vi hade väldigt kul. Det som händer på Vatra stannar på Vatra;)

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0